اپلیکیشن «لاین» (Line) قصد دارد رقم ۲۰ میلیون ین ژاپن (معادل ۱۸۲ میلیون دلار) در بخش پرداخت موبایلی سرمایه‌گذاری کند. این تصمیم پس از عملکرد ضعیف این شرکت در سال ۲۰۱۸ میلادی گرفته شد.

سرمایه جدید قرار است وارد بخش «لاین پی» (Line Pay) شود که زیرمجموعه‌ای از لاین در زمینه خدمات پرداخت موبایلی است. در این مورد، شرکت لاین هیچ جزییاتی نگفته و به جمله زیر بسنده شد:

این تصمیم، سرمایه لازم را برای عملیات آینده کسب‌وکارمان فراهم می‌کند.

اپلیکیشن لاین

مدتی پیش، شرکت لاین گزارش مالی خود را منتشر کرد که از عملکرد ضعیف و ضرر مالی این شرکت خبر می‌داد. لاین همواره یکی از پردرآمدترین اپلیکیشن‌های موبایل بوده است، اما تلاش‌های آن برای ایجاد محتوای غنی و بازی، هزینه‌های جبران‌ناپذیری را در پی داشته است. تقویت بخش پرداخت موبایلی، علاوه بر درآمدزایی، به افزایش تعامل کاربران با این اپلیکیشن هم کمک فراوانی خواهد کرد.

لاین در حال حاضر بیش از ۵۰ میلیون کاربر ثبت‌شده در ژاپن دارد. خارج از ژاپن هم، مردم کشورهایی مثل تایلند، تایوان و اندونزی هم از لاین به‌عنوان پیام‌رسان اصلی خود استفاده می‌کنند. علاوه بر بخش خدمات پرداخت موبایلی، لاین قصد دارد در آینده نزدیک، کارت اعتباری خود را هم روانه بازار کند تا بتواند با اپلیکیشن چینی «وی‌چت» (WeChat) رقابت کند.


منبع: TechCrunch

ارسال نظر