«نیروی هوایی هند» (IAF) به‌تازگی بازی موبایلی عرضه کرده است که Indian Air Force: A Cut Above نام دارد. بر اساس گزارشی که سایت Zee News منتشر کرده است، این بازی موبایل می‌تواند تجربه‌ای منحصربه‌فرد و دست‌اول از پرواز با هواپیماهای جنگی را به کاربران منتقل کند. این امکان در بازی فراهم شده است تا علاقه‌مندان بتوانند برای پیوستن به نیروی هوایی هند ، ثبت‌نام کنند.

بازی Indian Air Force: A Cut Above این امکان را فراهم کرده است تا علاقه‌مندان بتوانند برای پیوستن به نیروی هوایی هند، ثبت‌نام کنند.

بازی ویژگی‌های مختلفی دارد که از بین آن‌ها می‌توان به بازی کردن آنلاین و آفلاین اشاره کرد؛ اما ویژگی بسیار جذاب بازی می‌تواند پشتیبانی از قابلیت واقعیت افزوده باشد. بخش تک‌نفره بازی با داستان همراه است و در طول مراحل مختلف، بازیکنان وظیفه انجام دادن ماموریت‌های مختلف را برای ارتش هند دارند و می‌توانند هواپیماهای مختلف را کنترل کنند؛ البته که ماموریت آموزشی برای یاددادن کنترل هواپیماها به گیمرها در بازی وجود دارد.

بازی موبایل نیروی هوایی هند

در جریان بازی، گیمرها با تاکتیک‌های مختلف نبرد هوایی ‌آشنا می‌شوند و متوجه می‌شوند که نیروی هوایی هند از چه سلاح‌هایی استفاده می‌کند. بخش آنلاین بازی، بازیکنان را روبه‌روی یکدیگر قرار می‌دهد. این قسمت، دو حالت مختلف را ازجمله Squad vs Squad و The Last Man Standing شامل می‌شود.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، نسخه تک‌نفره بازی اواخر بهمن‌ماه یا اوایل اسفندماه منتشر می‌شود. نسخه نهایی بازی هم در تابستان در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت.


منبع: Swarajya

ارسال نظر