اپلیکیشن «گوگل فوتوز» ازجمله سرویس‌های محبوب گوگل به‌حساب می‌آید که افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند؛ اما مدتی است که ویژگی جدیدی به آن اضافه نشده است. بر اساس گزارش‌های منتشرشده، به نظر می‌رسد که تا چند وقت دیگر قرار است یکسری امکانات جدید به این سرویس اضافه شود.

ازجمله تغییراتی که روی این سرویس ایجاد می‌شود، تغییر در منوی به اشتراک‌گذاری عکس‌هاست. قبلا این منو از پایین به بالا باز می‌شد اما در ظاهر جدید این منو از کنار باز می‌شود و خیلی هم باریک‌تر است. این منو همچنین به دو قسمت تقسیم شده است؛ اما این دو قسمت فضای عمودی کمتری به خود اختصاص می‌دهند؛ همچنین این منو بخشی را که در آن اپلیکیشن مخصوصی برای به اشتراک گذاشتن عکس انتخاب می‌کردید، شامل نمی‌شود.

گوگل فوتوز

نسخه قدیمی (سمت راست) در کنار نسخه جدید (سمت چپ)

در حقیقت اکنون با چپ و راست کردن منو دیگر به عکس بعدی نمی‌روید، بلکه منوی به اشتراک‌گذاری عکس باز می‌شود. این تغییر باعث شده است که فضای عمودی بیشتری برای نمایش وجود داشته باشد که در آن می‌توانید پیش‌نمایش عکس‌ها را بزرگ‌تر ببینید. لازم به ذکر است که منوی به اشتراک‌گذاری عکس‌ها با مخاطب‌هایتان هنوز وجود دارد و با انتخاب فرد موردنظر می‌توانید عکس را برای او ارسال کنید. می‌توانید آلبوم‌ها را به اشتراک بگذارید یا لینک آلبوم را برای افراد دیگر ارسال کنید.

گوگل فوتوز

نسخه قدیمی (سمت راست) در کنار نسخه جدید (سمت چپ)

این تغییرات هنوز در اختیار کاربران گوگل فوتوز قرار نگرفته است؛ اما احتمال می‌رود که تغییرات گفته‌شده در قالب عرضه به‌روزرسانی جدید برای این سرویس منتشر شود.

منبع: Android Police

ارسال نظر