به نظر می‌رسد که اپلیکیشن «واتس‌اپ» (WhatsApp) ویژگی تصویر در تصویر را به‌زودی در اختیار تمام کاربران گوشی‌های اندرویدی قرار می‌دهد. این ویژگی از ابتدای سال ۲۰۱۸ میلادی برای کاربران گوشی‌های آیفون منتشر شده بود. تصویر در تصویر واتس‌اپ ارتباط این پیام‌رسان با دو شبکه اجتماعی فیس‌بوک و اینستاگرام و حتی یوتیوب را بیشتر می‌کند. قابلیت تصویر در تصویر باعث می‌شود که اگر لینکی ویدیویی از دو شبکه فیس‌بوک، اینستاگرام یا یوتیوب در واتس‌اپ دریافت کردید، در خود این پیام‌رسان مشاهده کنید. این قابلیت باعث می‌شود که در زمان چت کردن ویدیوی موردنظر را هم بدون تغییر اپلیکیشن تماشا کنید.

تصویر در تصویر واتس‌اپ
نقل قول راست

با تصویر در تصویر واتس‌اپ کاربران می‌توانند ویدیوهای فیس‌بوک،
اینستاگرام و یوتیوب را در داخل این پیام‌رسان مشاهده کنند.

نقل قول چپ

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، کاربران اندروید هم می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. ازاین‌پس اگر لینک ویدیویی از اینستاگرام و فیس‌بوک دریافت کردید، در قالب پنجره‌ای کوچک در محیط چت می‌توانید آن را مشاهده کنید. این کار باعث می‌شود که برای تماشای ویدیو به اپلیکیشن دیگری نیاز نداشته باشید.

در به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ امکان دیدن پیش‌نمایشی از ویدیوهای ارسالی هم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا قبل از پخش ویدیو متوجه محتوای آن بشوند؛ همچنین در به‌روزرسانی جدید، علاوه بر اضافه شدن ویژگی تصویر در تصویر واتس‌اپ ، کاربران می‌توانند ویدیوها، پیام‌های صوتی و تصاویر را در نوتیفیکیشن‌ها مشاهده کنند.

از دیگر ویژگی‌های جدید واتش‌اپ می‌توان به حالت تاریک یا Dark Mode اشاره کرد. این ویژگی برای افرادی جذاب خواهد بود که قصد دارند محیط گفت‌وگوهایشان تاریک باشد یا نور زیاد صفحه‌نمایش و سفیدی محیط چت‌ها آن‌ها را آزار می‌دهد.

امکان پخش پیام‌های صوتی در حالت پی‌درپی هم به پیام‌رسان واتس‌اپ اضافه شده است. در این حالت با پخش یک پیام صوتی به‌صورت خودکار پیام‌های صوتی پس‌ازآن هم پخش می‌شود و دیگر لازم نیست به‌صورت دستی هر پیام صوتی را پخش کنید.

امکان تصویر در تصویر واتس‌اپ ازجمله ویژگی‌های جدید و کاربردی این پیام‌رسان به‌حساب می‌آید که برای بسیاری از کاربران جالب‌توجه خواهد بود.

تصویر در تصویر واتس‌اپ
جداکننده

منبع: India Today

ارسال نظر