کاریابی یکی از دغدغه‌های بیشتر افرادی است که به‌تازگی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند و مایل‌اند تا توانایی و سوادی را که از طریق تحصیل در دانشگاه‌ها به‌دست‌ آورده‌اند وارد وادی عمل کنند و در کارشان تخصص و تجربه به‌دست بیاورند. در این راستا، مجموعه یارا که سال‌هاست در حوزه توسعه اپلیکیشن‌‌های موبایل فعالیت دارد، برای انتقال تجربه‌ و نیز گسترش تیم فنی خود، در دو سال اخیر با ایجاد مرکز رشد یارا، دست به جذب کارآموز زده است.

مرکز رشد یارا، مدیریت صحیح استعداد‌های جوانی را که سرشار از انگیزه هستند وظیفه خود می‌داند. این مرکز، پس از بررسی رزومه متقاضیان، افراد مورد تأیید را به مصاحبه دعوت کرده و پس از برگزاری آزمون روان‌شناختی و مصاحبه منابع انسانی، افراد برگزیده را جهت حضور در دوره کارآموزی دعوت می‌کند و در نهایت افراد برگزیده دوره کارآموزی، به استخدام مجموعه یارا درمی‌آیند.

مرکز رشد یارا تاکنون نزدیک به ۱۰۰۰ رزومه را در رشته‌های «Back-End»، «Front-End» و «UI/UX Design» بررسی کرده است که این متقاضیان، در سه گروه «دانشجویان ترم آخر رشته‌های مرتبط»، «فارغ‌التحصیلانی که کم‌تر از ۶ ماه از اتمام تحصیلشان گذشته است» و «کارآموزان آزاد» بوده‌اند. دوره کارآموزی دوم مرکز رشد یارا از بیست و دوم تیرماه با مصاحبه ۵۰ نفر و انتخاب ۲۰ کارآموز شروع شده است و تا شانزدهم شهریورماه ادامه دارد.

شما نیز می‌توانید درصورت دارا بون شرایط، رزومه خود را برای دوره‌های آتی به نشانی TR@YaraHolding.com ارسال کنید تا بانک اطلاعاتی ذخیره شود؛ فراموش نکنید که درج عنوان رشته موردنظرتان در قسمت موضوع ایمیل، ضروری است.

جذب کارآموز یارا

ارسال نظر