بر اساس جدیدترین گزارش موسسه App Annie، ساکنان کشور سنگاپور رکورد بیشترین دانلود اپلیکیشن موبایل را در اختیار دارند. طبق این گزارش، سنگاپوری‌ها به‌طور متوسط ۱۱۵ اپلیکیشن روی گوشی‌هایشان دارند و از ۴۶ مورد از این اپلیکیشن‌ها به‌صورت روزانه استفاده می‌کنند.

آقای Jaede Tan، مدیر منطقه موسسه App Annie در گزارش وضعیت موبایل در سال ۲۰۱۹ میلادی اعلام کرد که کاربران سنگاپوری، فعال‌ترین کاربران در حوزه موبایل هستند و رکورد بیشترین دانلود اپلیکیشن را دارند. این کاربران در میان تمام کشورهای جهان، بیشترین تعامل را با اپلیکیشن‌های موبایل دارند.

Tan در این گزارش اعلام کرد که کشورهایی هم مثل اندونزی به دلیل اینکه هنوز به بلوغ در بازار موبایل نرسیده‌اند، جایگاه بالایی در این فهرست دارند. مردم زیادی در کشور اندونزی وجود دارند که به‌تازگی کاربر گوشی موبایل شده‌اند و هنوز در حال تست کردن اپلیکیشن‌های مختلف هستند. در طرف مقابل، کاربران سنگاپوری به بلوغ کامل رسیده‌اند و اپلیکیشن‌های روزانه خود را پس از سعی و خطای زیادی انتخاب کرده‌اند و اکنون بیشترین تعامل را با آن‌ها دارند.

Tan در این مورد می‌گوید:

امروزه، مردم سنگاپور همه کارهای روزانه از ارتباط، بانک، بیمه، خرید، حمل‌ونقل و حتی انتخاب شریک زندگی را از طریق اپلیکیشن‌ها انجام می‌دهند.

بر اساس این گزارش، رکورد بیشترین دانلود اپلیکیشن در بین مردم سنگاپور به واتس‌اپ، فیس‌بوک مسنجر و گرب‌فود (GrabFood) تعلق دارد درحالی‌که بیشترین استفاده از اپلیکیشن‌های واتس‌اپ، فیس‌بوک و اینستاگرام می‌شود. در مورد بازی هم، بازی موبایل PUBG، بیشتر دانلود را در بین کاربران سنگاپوری دارد.

رکورد بیشترین دانلود اپلیکیشن

آخرین بخش این گزارش به این موضوع اشاره دارد که در سال ۲۰۱۸ میلادی، بیش از ۱۹۴ میلیارد دانلود اپلیکیشن در سراسر جهان انجام شده است و کاربران موبایل، ۱۰۱ میلیارد دلار برای خرید اپلیکیشن و بازی موبایل هزینه کرده‌اند.


منبع: Channel NewsAsia

ارسال نظر