بازی Apex Legends با موفقیت زیادی مواجه شده است. این بازی در مدت‌زمان یک هفته به ۲۵ میلیون بازیکن دست پیدا کرده است. حتی در مدت‌زمان ۷۲ ساعت، به رکورد ۱۰ میلیون گیمر رسیده بود. بااین‌حال جدی‌ترین رقیب این بازی را می‌توان «فورتنایت» نام برد. این بازی نه‌تنها برای کامپیوتر و کنسول‌ها عرضه شده است، بلکه نسخه موبایل هم دارد. حالا بعید نیست که نسخه موبایل Apex Legends هم عرضه شود.

شرکت الکترونیک آرتز در گزارش سه‌ماهه سوم سال مالی ۲۰۱۹ امکان عرضه Apex Legends برای موبایل را تایید کرد. «اندرو ویلسون» مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که بعید نیست که این بازی که برای گوشی‌های اندروید و iOS عرضه شود. مدیرعامل الکترونیک آرتز حتی احتمال داد که استقبال از Apex Legends برای موبایل در کشورهای آسیایی بسیار بالا خواهد بود.

Apex Legends برای موبایل

بازی Apex Legends یک بازی رایگان برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی است که بازیکنان در آن با انتخاب شخصیت‌های مختلف به رقابت باهم می‌پردازند. این بازی شامل خرید‌های درون برنامه ازجمله لباس‌های مختلف برای شخصیت‌ها می‌شود. خریدهای داخل بازی به روند پیروزی بازیکنان ارتباط ندارد.


منبع: Phone Arena

ارسال نظر