شرکت هندی Infosys که یکی از مطرح‌ترین نام‌ها در حوزه تولید نرم‌افزار است، از پلتفرم آموزشی جدیدی با نام InfyTQ رونمایی کرد که قرار است دوره‌های آموزشی و تعاملی را برای دانشجویان رشته‌های مهندسی فراهم کند. این پلتفرم کاملا رایگان است و برای دستگاه‌های موبایل و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

شرکت Infosys می‌گوید که اپلیکیشن InfyTQ دریایی از محتواهای غنی، دوره‌های آموزشی و اخبار روز را در اختیار علاقه‌مندان به‌خصوص دانشجویان سال سوم و چهارم قرار دهد. به‌علاوه با انجام آزمون‌ها و ارائه مدارک معتبر، این افراد را برای شروع به‌کار در صنعت آماده می‌کند.

اپلیکیشن آموزشی InfyTQ

دوره‌های آموزشی موجود در InfyTQ بیشتر پیرامون مباحث مفهومی و کاربردی حوزه فناوری است تا پایه و اساس این حوزه را در دانشجویان تقویت کند. دوره‌های اپلیکیشن آموزشی InfyTQ طوری طراحی شده‌اند که به‌مرور و با پیشرفت سطح دانش کاربر، تغییر می‌کنند و محتوای آموزشی پیشرفته‌تری را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد. درنهایت دوره‌هایی در محیط‌های شبیه‌سازی‌شده برای برنامه‌نویسان ارائه می‌شود تا دانشجویان سطوح بالاتر بتوانند محتوای آموزش داده‌شده را در دنیای واقعی پیاده‌سازی کنند. بخش اخبار این اپلیکیشن هم به دانشجویان کمک می‌کند تا از جدیدترین رویدادهای دنیای نرم‌افزار مطلع باشند و با فرهنگ و ارزش‌های سیستم‌های تولید نرم‌افزار آشنا شوند.


منبع: Times Now

ارسال نظر