ساخت بازی با اسم افراد سرشناس ازجمله هنرمندان و ورزشکاران کار عجیبی نیست؛ اما موضوع اینجاست که این بازی‌ها اکثرا کیفیت مناسب را ندارند و تنها برای خالی کردن جیب بازیکنان ساخته شده‌اند. از جدیدترین بازی‌هایی که یکی دیگر از سوپراستارهای فوتبال را هدف قرار داده می‌توان به بازی «Cristiano Ronaldo: Soccer Clash» اشاره کرد که در آن با شخصیت «کریستیانو رونالدو» بازی کنید.

جداکننده

بازیکنان در این بازی می‌توانند با کریستیانو رونالدو از زمانی که او هنوز به فرد مشهوری تبدیل نشده بود آشنا شوند. از کوچه‌پس‌کوچه‌های کشور پرتغال یا بهترین باشگاه‌های جهان؛ درواقع این بازی قصد دارد زندگی‌نامه یکی از بهترین فوتبالیست‌های حال حاضر جهان را در قالب یک بازی موبایل برای علاقه‌مندان روایت کند. کریستیانو رونالدو درباره این بازی می‌گوید:

«ساخت این بازی، روشی سرگرم‌کننده و جدید برای ارتباط برقرار کردن با طرفداران و نسل جدید علاقه‌مندان به فوتبال است. افرادی که هیچ‌وقت اوایل فعالیت‌های ورزشی من را ندیده‌اند. من خیلی علاقه دارم تا بتوانم مهارت‌های فوتبال خودم را به‌وسیله این بازی با طرفداران به اشتراک بگذارم.»

بازی موبایل کریستیانو رونالدو

بازی موبایل کریستیانو رونالدو یک بازی سریع و رقابتی آنلاین میان دو بازیکن است. در این بازی می‌توانید گل‌های رویایی بزنید. گل‌هایی که نیاز به مهارت بالایی دارند. هرچقدر که بتوانید گل‌های بیشتری بزنید به سطح بالاتری خواهید رفت و می‌توانید شخصیت بازی را شخصی‌سازی کنید. این امکان وجود دارد که بتوانید قهرمان مخصوص خود را در این بازی خلق کنید؛ همچنین می‌توانید او را با آیتم‌های مختلف شخصی‌سازی کنید و حتی می‌توانید نام او را مسی بگذارید!

نقل قول راست

بازی موبایل کریستیانو رونالدو یک عنوان رایگان با پرداخت درون برنامه است که برای دستگاه‌های اندرویدی و مبتنی بر iOS منتشر شده است.

نقل قول چپ

از ویژگی‌های بازی موبایل کریستیانو رونالدو می‌توان به حالت Challenge Mode آن اشاره کرد. بازیکنان می‌توانند در برابر افراد دیگر در سرتاسر دنیا بازی کنند و مکان خود را در جدول رده‌بندی بازی ارتقا دهند. بیش از ۸۰۰ گل و چالش مختلف برای بازی در نظر گرفته شده که از کشور پرتغال تا لیگ‌های معتبر اروپایی را شامل می‌شود.

این بازی موبایل رایگان با پرداخت درون برنامه است که می‌توانید آن‌ را از گوگل پلی و اپ استور برای گوشی‌های اندرویدی و iOS دانلود کنید.

جداکننده

منبع: PR Newswire

ارسال نظر