شرکت «مایکروسافت» به‌روزرسانی بزرگی را برای اپلکیشن پیام‌رسان «اسکایپ» منتشر کرد که کلی ویژگی جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ازجمله ویژگی‌های مهم می‌توان به دریافت پیام کوتاه با اسکایپ اشاره کرد؛ البته به‌شرط اینکه یک شماره اسکایپ با Caller ID داشته باشید.

از دیگر ویژگی‌های به‌روزرسانی بزرگ اسکایپ می‌توان به امکان به اشتراک‌گذاری فایل‌ها در سرویس OneDrive اشاره کرد. به‌وسیله این ویژگی فایل‌ها را مستقیم از اسکایپ به OneDrive منتقل خواهید کرد. برای استفاده از این امکان باید دکمه + را که به‌عنوان Add-in شناخته می‌شود در محیط گفت‌و‌گو فشار دهید.

امکان دریافت پیام کوتاه با اسکایپ و به اشتراک‌گذاری فایل‌ها در OneDrive در اختیار کاربران قرار گرفت.

ویژگی بعدی، پنل جدید برای مدیریت مخاطب‌ها است. کاربران اکنون کنترل بیشتری روی این قسمت دارند و می‌توانند فهرست خود را شخصی‌سازی‌ کنند. حتی این امکان وجود دارد که بتوانید یک شماره جدید را به پروفایل دوستانتان اضافه کنید. اسکایپ از این به بعد افراد مختلفی را در قالب People You May Know به کاربران معرفی می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که بتوانید به‌سرعت با افراد دیگر گفت‌وگو کنید. ازاین‌پس می‌توانید زمان دانلود عکس‌ها و ویدیوها را هم مشخص کنید؛ این‌که عکس‌ها و ویدیوها روی اینترنت وای-فای یا اینترنت سیم‌کارت دانلود شوند یا اصلا دانلود نشوند.

پیام کوتاه با اسکایپ

البته قبل از اینکه اسکایپ را به‌روزرسانی کنید باید به این موضوع اشاره کنیم که ویژگی دریافت پیام کوتاه با اسکایپ تنها در کشور آمریکا فعال شده است؛ همچنین برخی دیگر از این ویژگی‌ها فعلا در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته است.


منبع: Phone Arena

ارسال نظر