شرکت سونی در اقدامی غافلگیرکننده، بازی موبایل جدیدی معرفی کرد. این بازی که نسخه موبایل Lemmings است، از هم‌اکنون به‌صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. سری بازی‌های Lemmings در سال ۱۹۹۱ میلادی روی کنسول آمیگا ساخته و راهی بازار شد. از آن به بعد، نسخه‌های مختلفی از این بازی ساخته شد.

نسخه موبایل بازی Lemmings توسط استودیوی Sad Puppy Limited ساخته شده است و تقریبا همان حال و هوای نسخه‌های کلاسیک را دارد. بازی در سبک پلتفرمر-معمایی ساخته شده است که بازیکنان را در مراحلی گوناگون به چالش می‌کشد. داستان بازی از آنجایی شروع می‌شود که قهرمانان بازی بی‌سرپناه شده‌اند و درگیر شرایط بدی هستند. Lemmings وظیفه دارد که با به‌دست آوردن ستاره‌های مختلفی که در محیط بازی پخش‌شده‌اند، مکان‌های دنج و گرم و نرمی را پیدا کند که می‌شود در آن‌ها استراحت کرد.

بازی موبایل Lemmings

طراحی بازی به‌گونه‌ای است که بازیکنان موبایلی به‌راحتی می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. رابط کاربری بازی به‌شدت برای گوشی‌های هوشمند بهینه شده است و به همین دلیل همه می‌توانند تجربه جذاب و شگفت‌انگیزی از این بازی به‌دست بیاورند؛ همچنین برای کاربران موبایل همه مراحل بازی به‌صورت عمودی طراحی‌شده‌اند تا بازیکنان در زمان تجربه بازی مجبور نباشند گوشی را بچرخانند؛ اما اگر بازی را روی تبلت تجربه کنید مراحل بازی به حالت افقی نشان داده می‌شوند. بازی برای صفحه‌های لمسی طراحی شده و به شکلی است که کاربران در کنترل بازی درگیر المان‌های پیچیده نمی‌شوند.

نقل قول راست

مراحل بازی موبایل Lemmings به‌صورت خودکار تولید می‌شوند
و بیش از ۱۰۰۰ مرحله در بازی وجود دارد.

نقل قول چپ

اگر ازجمله بازیکنانی هستید که نسخه‌های قدیمی و کلاسیک Lemmings را تجربه‌ کرده‌اید، قطعا نسخه موبایل هم می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند.

اپل اپ استور
گوگل پلی استور

منبع: PlayStation.com

ارسال نظر