چند سالی می‌شود که قرار است نسخه بازطراحی شده «اسنپ چت» برای اندروید عرضه شود. در سال ۲۰۱۷ میلادی، «ایوان اشپیگل»، مدیرعامل اسنپ چت اعلام کرد که نسخه اندرویدی اپلیکیشن اسنپ چت قرار است به‌طور کامل و از صفر، طراحی شود. حالا اشپیگل اعلام کرده است که نسخه بازطراحی شده اسنپ چت تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی در اختیار کاربران اندرویدی قرار خواهد گرفت.

اشپیگل در کنفرانس «فناوری، رسانه و تلکام مورگان استنلی ۲۰۱۹» در سان‌فرانسیسکو اعلام کرد:

سیستم‌عامل اندروید، در استراتژی سازمانی ما نقشی حیاتی دارد. در حال حاضر، دو میلیارد کاربر اندرویدی وجود دارد که از اسنپ چت استفاده نمی‌کند؛ حتی درصد کوچکی از این تعداد می‌تواند منفعت زیادی برای ما داشته باشد.

نسخه بازطراحی شده اسنپ چت

چند ماهی می‌شود که نسخه اولیه (آلفا) از اپلیکیشن بازطراحی شده اسنپ چت در اختیار برخی از کاربران قرار دارد؛ البته برای استفاده از این نسخه، باید از یک گوشی روت‌شده با دسترسی کامل به فایل‌های سیستمی استفاده کنید. کاربرانی که از این نسخه استفاده می‌کنند، مشکلات زیادی را ازجمله کند بودن اپلیکیشن و حتی بسته شدن ناگهانی آن اعلام کرده‌اند. به نظر این افراد، کاربران اندرویدی نباید انتظار زیادی از نسخه بازطراحی شده اسنپ چت داشته باشند. باوجوداین، اشپیگل اعلام کرده است که نسخه نهایی که پایان سال جاری میلادی منتشر خواهد شد، به‌قدری خوب و هیجان‌انگیز است که کاربران اندرویدی زیادی را به سمت استفاده از اپلیکیشن اسنپ چت سوق می‌دهد.


منبع: Android Police

ارسال نظر