گوگل در جریان مراسم معرفی برترین‌های سیستم‌عامل اندروید، بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile) را به‌عنوان برترین بازی موبایل سال ۲۰۱۸ میلادی معرفی کرد.PUBG که مخفف PlayerUnknown’s Battlegrounds است، یکی از محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین بازی‌های سبک بتل رویال در کامپیوتر و کنسول‌های بازی محسوب می‌شود. پس از موفقیت چشمگیر این بازی، استودیوی سازنده یعنی Tencent Games، امسال بازی PUBG را به گوشی‌های اندرویدی و مبتنی بر iOS آورد؛ حالا فقط چند ماه پس از عرضه PUBG برای دستگاه‌های موبایل، گوگل این بازی را به‌عنوان برترین بازی موبایل سال ۲۰۱۸ میلادی معرفی کرد.

پابجی موبایل
جداکننده

پابجی موبایل یک بازی رایگان با خرید درون برنامه‌ای است که در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیون نصب فعال در دستگاه‌های اندرویدی سراسر جهان دارد. این بازی به کمک موتور پردازش گرافیکی Unreal Engine 4 ساخته شده است تا بتواند از سخت‌افزار قدرتمند گوشی‌های هوشمند امروزی، بیشترین بهره را ببرد. پابجی موبایل روی تمام دستگاه‌های اندرویدی که به نسخه ۴٫۳ یا جدیدتر از این سیستم‌عامل مجهز شده باشند، قابل‌نصب است. جالب است بدانید که در بخش «برترین بازی موبایل از دیدگاه کاربران» و «برترین بازی موبایل رقابتی» هم، بازی پابجی موبایل به‌عنوان بازی برتر معرفی شد تا بتواند سه جایزه را از گوگل دریافت کند.

پابجی موبایل

در سایر بخش‌ها، بازی Returner 77 ساخته استودیو Fantastic, yes به‌عنوان «برترین بازی موبایل مستقل» و بازی Gorogoa از استودیو Annapurna Interactive به‌عنوان «خلاق‌ترین بازی موبایل» معرفی شدند. بازی‌های Returner 77 و Gorogoa رایگان نیستند و هر دو قیمتی معادل ۴٫۹۹ دلار دارند؛ البته اگر نگاهی به بخش نظرات کاربران و امتیازهای کسب‌شده توسط این دو بازی بیاندازید، متوجه می‌شود که ارزش این قیمت را دارند.

درنهایت، نسخه موبایل شبیه‌سازی معروف استودیوی Electronic Arts یعنی Sims به‌عنوان «برترین بازی کژوال سال ۲۰۱۸ میلادی» از طرف گوگل معرفی شد. نسخه موبایل Sims که به‌صورت رایگان با عنوان The Sims Mobile قابل دانلود است، بیش از ۱۰ میلیون نصب فعال در پلی استور دارد.

پابجی موبایل
جداکننده

منبع: Google Play

ارسال نظر