احتمالا برای شما هم پیش آمده است که مثل اکثر کاربران واتس اپ ناگهان به گروهی پر از افراد غریبه اضافه شوید. معمولا هم این دسته گروه‌ها صرفا برای تبلیغات یا اسپم هستند. خبر خوب این‌که واتس‌اپ در حال بررسی قابلیتی است که به‌زودی به کاربرانش این قابلیت را می‌دهد که انتخاب کنند چه کسانی اجازه اضافه کردن آن‌ها را به گروه‌ها دارند.

کاربران واتس اپ

بر اساس گزارش وب‌سایت WABetaInfo در آینده نزدیک به‌روزرسانی خاصی برای واتس‌اپ منتشر خواهد شد که جلوی اضافه شدن کاربران را به گروه‌های تبلیغاتی و اسپم می‌گیرد. این به‌روزرسانی بخشی را با نام «گروه‌ها» (Groups) به منوی تنظیمات اپلیکیشن اضافه می‌کند که سه گزینه را در اختیار کاربران واتس اپ قرار می‌دهد: «همه»، «تماس‌های من» و «هیچ‌کس». گزینه «همه» که گزینه پیش‌فرض برنامه است، امکان اضافه کردن افراد به گروه‌ها را برای همه فراهم می‌کند. «تماس‌های من» این دسترسی را فقط در اختیار کسانی قرار می‌دهد که در فهرست تماس‌های شما ذخیره شده باشند و درنهایت گزینه «هیچ‌کس» این دسترسی را به‌طور کامل از بین می‌برد.

کاربران واتس اپ

البته اگر یکی از دو گزینه «تماس‌های من» یا «هیچ‌کس» را انتخاب کرده باشید و شخصی خارج از فهرست تماس‌هایتان بخواهید شما را به گروهی اضافه کند، پیغام دعوت عضویت گروه برایتان ارسال می‌شود که می‌توانید آن را قبول یا رد کنید.

هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای انتشار این به‌روزرسانی برای کاربران واتس اپ مشخص نشده است.


منبع: WABetaInfo

ارسال نظر