فیس‌بوک اعلام کرد که اینستاگرام به‌زودی با تغییرات بزرگی همراه می‌شود. اولین تغییر در بخش دوربین اینستاگرام رخ می‌دهد. این قسمت به‌کلی تغییر می‌کند و با طراحی جدیدی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. فیسبوک نام این قسمت را Create Mode گذاشته است و کاربران با باز کردن دوربین به‌کلی ویژگی جدید دسترسی خواهند داشت. در این حالت می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای خود را از همان ابتدا شخصی‌سازی کنید. درواقع می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای خود را راحت‌تر به حالت اسنپ چت دربیاورید. دوربین اینستاگرام با این ویژگی‌ها جذاب‌تر از قبل خواهد شد.

دوربین اینستاگرام

ویژگی دوم برای کسب‌وکارهای آنلاین مناسب است. از این به بعد امکان فروش در اختیار افراد بیشتری از جمله اینفلوئنسرها، هنرمندان و افراد مشهور قرار می‌گیرد. در این ویژگی کاربران با لمس عکس یا ویدیو می‌توانند به خرید آیتم دلخواه خود از آن شخص یا صفحه مورد نظر بپردازند. بخش فروشگاه اینتساگرام در حال حاضر به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی شده و به‌زودی در اختیار عموم قرار می‌گیرد. اینستاگرام فعلا این ویژگی را در اختیار گروه کوچکی از افراد هنرمند و خلاق قرار داده است. هنوز نمی‌دانیم زمان دسترسی عمومی به این امکان کی فرامی‌رسد.

همچنین استیکر کمک‌های مردمی هم به بخش استوری اضافه شده است. کاربران و سازمان‌های سازمان غیرانتفاعی می‌توانند کمک‌های مردمی جمع کنند. اینستاگرام اعلام کرده که ۱۰۰ درصد پول جمع‌آوری‌شده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و خود هیچ درصدی برنمی‌دارد.


منبع: The Verge

ارسال نظر