مجموعه بازی‌های «دیابلو» (Diablo) یکی از محبوب‌ترین بازی‌های عرضه‌شده برای رایانه‌های شخصی است؛ درحالی‌که چند سالی از عرضه نسخه سوم این مجموعه می‌گذرد و خیلی از علاقه‌مندان منتظر معرفی قسمت چهارم آن بودند، شرکت «بلیزارد» (Blizzard) بازی موبایل دیابلو را معرفی کرد. این بازی که Diablo Immortal نام دارد، می‌خواهد تجربه کاملی از این مجموعه بازی‌ها را روی پلتفرم‌های موبایل به همراه داشته باشد.

براساس اطلاعات منتشرشده، داستان بازی بین دو قسمت Diablo 2: Lord of Destruction و ابتدای Diablo 3 رخ می‌دهد. این بازی کاملا آنلاین خواهد بود و المان‌های نقش‌‌آفرینی متعددی به آن اضافه شده است. استودیوی بلیزارد اعلام کرد که بازی موبایل دیابلو دارای ۶ کلاس مختلف برای انتخاب شخصیت است که Barbarian، Crusader، Demon Hunter، Monk، Necromancer و Wizard نام دارند. هرکدام از این شخصیت‌ها قدرت‌ها و ویژگی‌های مخصوص خودشان را دارند؛ حتی گفته شده است که پس از عرضه بازی، کلاس‌ها و شخصیت‌های بیشتری به این عنوان اضافه می‌شوند.

بازی موبایل دیابلو

بلیزارد درباره بازی موبایل دیابلو می‌گوید:

«این بازی قرار است یک عنوان کاملا مستقل و زنده باشد و می‌خواهد تجربه‌ای کامل و شگفت‌انگیز را به کاربران منتقل کند. بازی موبایل دیابلو داستان تازه‌ای را دنبال می‌کند و شخصیت‌ها و کلاس‌های جدیدی دارد؛ همچنین لوت‌های جدید و چالش‌های منحصربه‌فردی هم پیش روی کاربران قرار می‌گیرد.»

در جریان بازی، این فرصت به بازیکنان داده می‌شود که بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. همیشه بازیکنان یکدیگر را خواهند دید و می‌توانند با همکاری آن‌ها، ماموریت‌ها را به‌پایان برسانند. در این عنوان، شهری به نام City of Westmarch وجود دارد که در آن، همه بازیکنان حضور پیدا می‌کنند و مکان اصلی بازیکنان برای تعامل با یکدیگر به‌حساب می‌آید.
از دیگر ویژگی‌های قسمت جدید دیابلو می‌توان به ماموریت‌های دینامیکی که در محیط‌های عمومی بازی پدیدار می‌شود، اشاره کرد.

بازی موبایل دیابلو

بازی دیابلو ایمورتال توسط استودیوی NetEase و با همکاری بلیزارد ساخته می‌شود و گفته شده است که این بازی با بهترین کیفیت بصری و بهترین عملکرد روی گوشی‌های اندرویدی و iOS اجرا می‌شود. بر اساس اطلاعات منتشرشده، این بازی در سال ۲۰۱۹ میلادی راهی بازار خواهد شد.

ارسال نظر