نزدیک به چهار ماه می‌شود که شرکت اپل گوشی‌های «آیفون XR»، «آیفون XS Max» و «آیفون XS» را در کنار ساعت هوشمند «اپل واچ ۴» راهی بازار کرده است. در این مدت نسخه مخصوص اپلیکیشن پخش موسیقی «اسپاتیفای» (Spotify) برای این گوشی‌ها و مدل جدید ساعت هوشمند اپل منتشر نشده بود. حالا پس از گذشت چند ماه بالاخره باعرضه به‌روزرسانی جدید پشتیبانی اسپاتیفای از آیفون XS ، آیفون XS Max، آیفون XR و اپل واچ ۴ شروع شد.

تا قبل از امروز کاربران در زمان استفاده از اسپاتیفای دو گزینه پیش روی خود داشتند: گزینه اول باعث می‌شد که اپلیکشن تمام فضای صفحه‌نمایش را بگیرد یا به‌اصطلاح روی تمام صفحه‌نمایش کِش بیاید. گزینه دوم هم باعث می‌شد که در کنار این اپلیکیشن، یک نوار سیاه ایجاد شود تا صفحه‌نمایش را بپوشاند. حالا باعرضه این به‌روزرسانی جدید، اپلیکیشن اسپاتیفای به‌صورت پیش‌فرض و خیلی زیباتر از صفحه‌نمایش بزرگ این گوشی‌ها پشتیبانی می‌کند و همه‌چیز بهتر نشان داده می‌شود. مانند همین به‌روزرسانی برای اپل واچ ۴ هم منتشر شده است. تا پیش از این، اپلکیشن اسپاتیفای فقط از صفحه‌نمایش اپل واچ ۳ یا صفحه‌نمایش‌های کوچک‌تر پشتیبانی می‌کرد. در به‌روزرسانی جدید، این اپلیکیشن با اپل واچ ۴ هم سازگار است.

پشتیبانی اسپاتیفای از آیفون XS

کاربران مدل جدید آیپد پرو هم این به‌روزرسانی جدید را دریافت کرده‌اند؛ البته این به‌روزرسانی یکسری مشکلات را هم برطرف کرده است. باید به این موضوع اشاره‌کنیم که همچنان امکان پخش آفلاین به نسخه اپل واچ برنامه اسپاتیفای اضافه نشده است. به‌هرحال پشتیبانی اسپاتیفای از آیفون XS و محصولات جدیدتر اپل می‌تواند برای کاربران جذاب باشد.

منبع: Phone Arena

ارسال نظر