اینستاگرام ویژگی جدیدی در اختیار کاربران قرار داد؛ از این پس کاربران این شبکه اجتماعی محبوب می‌توانند پیام صوتی هم برای یکدیگر ارسال کنند. فقط کافی است به قسمت Direct Message بروید تا در آن‌جا آیکون میکروفن را در کنار محل نوشتن پیام، مشاهده کنید. با نگه داشتن دکمه میکروفن می‌توانید پیام خود را ضبط و سپس ارسال کنید. اگر فکر می‌کنید که پیام ضبط شده مناسب نیست و می‌خواهید آن را قبل از ارسال گوش کنید، باید انگشت خود را آرام از روی دکمه میکروفن حرکت دهید. در حال حاضر کاربران می‌توانند تا یک دقیقه پیام صوتی در پیام‌های خصوصی یا در گروه‌ها ارسال کنند.

نقل قول راست

پیام صوتی اینستاگرام در جدیدترین به‌روزرسانی این اپلیکیشن
در اختیار کاربران قرار گرفت.

نقل قول چپ

فیس‌بوک به عنوان مالک اینستاگرام، این ویژگی را خیلی دیر در اختیار کاربران قرار داد. امکان ارسال پیام صوتی سال‌ها است که در اختیار کاربران «فیس‌بوک مسنجر» و «واتس‌اپ» قرار گرفته بود. ارسال پیام صوتی یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای ارتباط برقرار کردن به حساب می‌آید و کاربران هم از آن استقبال زیادی کرده‌اند.

پیام صوتی اینستاگرام

اضافه شدن امکانات بیشتر در جهت ارتباط کاربران با یکدیگر می‌تواند اینستاگرام را به شبکه‌های اجتماعی دیگر از جمله فیس‌بوک شبیه کند. اینستاگرام مدتی پیش امکان ایجاد فهرست دوستان را برای نمایش استوری به گروهی خاص معرفی کرد. این ویژگی هم حریم شخصی بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد و آن‌ها می‌توانند انتخاب کنند که استوری‌ها به چه گروهی نشان داده شوند. اینستاگرام در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی به حساب می‌آید که ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که فیس‌بوک، ۲٫۱۹ میلیارد کاربر فعال در هر ماه دارد. «اسنپ‌چت» به عنوان نزدیک‌ترین رقیب اینستاگرام هم، ماهانه ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دارد.

ارسال نظر