سال گذشته، شرکت فیسبوک در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان F8 اعلام کرد که قصد دارد نسخه جدید اپلیکیشن فیسبوک مسنجر را با طراحی کاملا متفاوت و به‌روز، منتشر کند؛ حالا ۸ ماه پس‌ازاین وعده، نسخه جدید اپلیکیشن فیسبوک مسنجر برای تمام کاربران منتشر شد.

بر اساس گزارش The Verge، پیش‌ازاین، تعداد محدودی از کاربران اندروید و iOS این نسخه جدید را دریافت کرده بودند، ولی از امروز، تمام کاربران گوشی‌های موبایل می‌توانند فیسبوک مسنجر جدید را دانلود کنند. بارزترین ویژگی نسخه جدید اپلیکیشن فیسبوک مسنجر، طراحی جدید و جمع‌وجور با سه تب است که در مقایسه با نسخه پیشین با ۹ تب، ساده‌تر و کاربرپسندتر شده است.

اپلیکیشن فیسبوک مسنجر

اما یکی از مشکلات نسخه جدید اپلیکیشن فیسبوک که باعث نارضایتی برخی از کاربران شده، استفاده بیش‌ازحد از رنگ سفید در آن است. چگالی زیاد رنگ سفید باعث فشار آوردن به نمایشگر گوشی و درنتیجه، افزایش مصرف شارژ باتری هنگام استفاده از اپلیکیشن می‌شود؛ به‌علاوه، هیچ قابلیت فنی جدیدی به آن اضافه نشده است و تمام تغییرات، به بهبودهای ظاهری محدود می‌شود.

اپلیکیشن فیسبوک مسنجر از همین حالا از طریق اپل اپ استور و گوگل پلی استور برای تمام کاربران اندروید و iOS قابل دانلود است.

اپل اپ استور
گوگل پلی استور

منبع: Phone Arena

ارسال نظر