مجموعه یارا موبایل در تیرماه 1399، همانند سال‌های گذشته در سومین دوره کارآموزی مرکز رشد یارا از تمامی علاقه‌مندان دعوت به عمل می‌آورد.

پیداکردن شغل مناسب و ایده آل همواره یکی از مهمترین نگرانی‌های دانشجویان و فارغ التحصیلان بوده است. مجموعه یارا به عنوان مجموعه‌ای فعال در حوزه تولید بازی و اپلیکیشن‌های موبایلی، همانند دوره‌های گذشته امسال نیز در مرکز رشد یارا برای انتقال تجربه‌ و نیز گسترش تیم فنی خود کارآموز جذب می‌کند.

این مرکز از همه متقاضیان واجد شرایط شامل دانشجویان ترم آخر رشته‌های مرتبط و فارغ‌التحصیلانی که کم‌تر از ۶ ماه از اتمام تحصیلشان گذشته است در رشته‌های «Back-End»، «Front-End» و «IOS» دعوت به جذب و پذیرش می‌کند.

به اطلاع تمامی علاقه‌مندان و دانشجویان می‌رساند ثبت نام اولیه علاقه‌مندان از تاریخ اول تیر تا13 تیرماه است و مدت دوره از 21 تیرماه آغاز و تا 31 شهریور ادامه می‌یابد.

لازم به ذکر است دوره‌های مرکز رشد یارا برای متقاضیان واجد شرایط مزایای زیادی به همراه دارد از جمله اینکه متقاضیان پس از گذراندن موفق دوره کارآموزی می‌توانند در این مجموعه استخدام شوند و با توجه به دانش بنیان بودن شرکت، برای متقاضیانی که عازم سربازی هستند امکان بهره‌مندی از امریه سربازی وجود دارد.

دانشجویان و علاقه‌مندان توجه کنند برای ثبت نام در این دوره می‌توانند درصورت دارا بون شرایط، رزومه خود را برای این دوره و دوره‌های آتی به نشانی TR@YaraHolding.com ارسال کنند تا در بانک اطلاعاتی ذخیره شود؛ کارجویان فراموش نکنند که درج عنوان رشته موردنظرشان در قسمت موضوع ایمیل، ضروری است.

کارجویان همچنین می‌توانند با مراجعه به قسمت استخدام کارآموزان در وبسایت ثبت نام خود را انجام دهند.

روند جذب در این مرکز نیز در سه مرحله ارسال رزومه، بررسی توانمندی‌های عمومی و فنی متقاضی و اعلام نتیجه انجام می‌شود. به صورت کلی پس از بررسی رزومه متقاضیان و دعوت از افراد مورد تایید به مصاحبه، آزمون روان‌شناختی و مصاحبه منابع انسانی صورت می‌گیرد و از افراد برگزیده برای حضور در دوره کارآموزی دعوت می‌شود و در نهایت افراد برگزیده دوره کارآموزی، به استخدام مجموعه یارا درمی‌آیند. در این دوره به غیر از آموزش فنی که در آن کارآموزان در هر بخش به کمک منتورهای خود، در پروژه های واقعی مشارکت می‌کنند، آموزش مهارت‌های کاربردی و ارزیابی همه جانبه به همراه آزمون‌های فنی، شخصیت شناسی و ارزیابی ۳۶۰ درجه بین کارآموزان، منتورها و تیم منابع انسانی صورت می‌گیرد.

مرکز رشد یارا با جذب و استخدام دانشجویان مستعد و مشتاق؛ مدیریت صحیح استعداد‌های جوانی را که سرشار از انگیزه هستند وظیفه خود می‌داند. این مجموعه در دو سال اخیر نیز با ایجاد مرکز رشد یارا، دست به جذب نزدیک به 20 کارآموز زده است.

ارسال نظر