در مراسم اختتامیه یازدهمین «جشنواره وب و موبایل ایران» که روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن‌ماه برگزار شد، اپلیکیشن زعفرون عنوان «برترین اپلکیشن آموزشی» را از داوران جشنواره دریافت کرد.

اپلیکیشن زعفرون

مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران با حضور معاون علمی فناوری ریاست جمهوری در تالار خلیج‌فارس پژوهشگاه نیرو آغاز به‌کار کرد. در این مراسم دو روزه، تندیس «برترین» به وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های برگزیده سال اهدا شد. در این جشنواره، بیش از ۵۰۰۰ اثر ثبت شده بود که از این ۵۰۰ اثر، به ۷۵ وب‌سایت و اپلیکیشن در حوزه‌های مختلف، تندیس داده شد.

اما در بخش اپلیکیشن‌های آموزشی، اپلیکیشن «زعفرون» از میان پنج کاندید نهایی توانست عنوان «برترین اپلیکیشن آموزشی» را از داوران جشنواره کسب کند. زعفرون یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های مجموعه «یارا موبایل» است که مرجع کاملی از دستور پخت انواع غذاهای ایرانی و خارجی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این کار به کمک تصاویر بسیار جذاب و ویدئوهای مرحله‌به‌مرحله صورت می‌گیرد تا کل فرایند آموزش، به ساده‌ترین شکل ممکن انجام شود. این اپلیکیشن، رابط کاربری ساده و کاربرپسندی دارد و کاربران می‌تواند همان‌طور که دستور پخت غذای موردنظرشان را می‌بیند، غذاهای شبیه و مرتبط با آن را هم ببیند و درعین‌حال، در مورد غذاها نظر هم بدهند.

اپلیکیشن زعفرون

اپلیکیشن زعفرون را می‌توانید به‌صورت رایگان از کافه بازار دانلود کنید.


منبع: IWMF

ارسال نظر